2016年2月29日月曜日

金剛山に登ってきました  I climbed been to Mt.Kongou

今年は暖冬ということでなかなか雪が降りませんでしたが
 
ようやく寒波が到来したので様子を伺いに奈良県側の
 
天ヶ滝道から金剛山に登ってきました。
 
この日は風も無く、穏やかな一日でした。
 
 
I did not get down quite snow in the fact that the warm winter this year


Nara Prefecture side to ask the state finally because the cold weather has arrived


It has climbed from Amagataki to Mount Kongou.


On this day the wind without any, was calm day.
 
 
 
 
 

0 件のコメント:

コメントを投稿